Specjalny manager struktur i pięter w EliteCAD ułatwia zarządzanie wielokondygnacyjnymi budynkami. Dzięki dopracowanemu interfejsowi graficznemu możesz z łatwością kontrolować projektowany obiekt (szybki wybór, dokładna widoczność, proste blokowania obiektów).
Menedżer struktury i pięter budynków
Menedżer struktury i pięter budynków ułatwia zarządzanie kilkoma budynkami wraz z ich podziałem na piętra. Wykorzystanie graficznego przedstawienia w sposób intuicyjny wspomaga kontrolowanie pracy w zakresie wyboru, widoczności, dostępu lub blokowania danego piętra.
Menedżer Pięter
W EliteCAD złożone projekty budowlane mogą być efektywnie zarządzane poprzez wykorzystanie graficznego przedstawienia struktur i pięter
Poglądowy przekrój
Poglądowy przekrój zawarty w menedżerze pięter prezentuje pionową rozciągłość budynku.
Praca grupowa
W przypadku pracy kilku osób nad jednym projektem w tym samym czasie, menedżer struktury kontroluje dostępność kondygnacji dla poszczególnych użytkowników.
Menedżer widoków
W EliteCAD wszystkie plany i rzuty projektowanego modelu są kontrolowane i zarządzane poprzez menedżera widoków. Dzięki temu mamy szybki dostęp zarówno do pełnej dokumentacji projektowej (rzuty, elewacje, przekroje, szczegóły, plany), jak i do projektowanego modelu. Menedżer pozwala nam intuicyjnie poruszać się po wszystkich widokach.
Przegląd projektu
Zakładka przeglądu projektowanego modelu pozwala użytkownikom w zoptymalizowany sposób poruszać się po projekcie oraz na łatwe przełączanie się między kolejnymi widokami.
Zarządzanie warstwami
Warstwy w EliteCAD przypisywane są przez program automatycznie i mogą być podświetlane, blokowane, grupowane lub ukrywane. Opcje te w znacznym stopniu zwiększają komfort projektowania. Poszczególną warstwę można również przypisać manualnie do obiektu za pomocą techniki „Przeciągnij i upuść”.
Biblioteki, materiały i kolory
EliteCAD został wyposażony w obszerną bibliotekę składającą się z ponad 5000 modeli 3D. Program posiada również biblioteki tekstur i kolorów z palety RAL oraz NCS. Dodatkowo użytkownicy mogą dodawać do programu własne modele i tekstury, a następnie wprowadzać je do projektu dzięki technice „Przeciągnij i upuść”.